x تبلیغات
فایل دی

فایل دی

اکسس کنترل چیست ؟

 
 اکسس کنترل چیست ؟ ، یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت کنترل تردد افراد می باشد.
دستگاه های اکسس کنترل جهت کنترل ورود و خروج اماکن استفاده می شود که از طریق خروجی رله به انواع قفل های برقی مانند قفل مقابل برقی، مگنت متصل می شود و از طریق چهره، اثر انگشت، کارت به درب فرمان میدهد تا درب باز شود.
 
اکسس کنترل به مجموعه ساز و کار های امینتی گفته می شود که زمان و تعداد دسترسی افراد به یک مکان خاص را تعیین می کنند و صرفا به دسته ای خاص از افراد اجازه ی استفاده یا بازدید و یا عبور از یک نقطه ی خاص را می دهند. در یک مفهوم ساده تر اکسس کنترل را می توان کنترل دسترسی افراد به نقاط خاص از یک ساختمان یا وسیله با استفاده از تکنولوژی های مدرن تعریف کرد.
 
اکسس کنترل برای مراکز امنیتی و یا پر تردد از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. از جمله این مراکز می توان به اتاق سرور، فرودگاه ها، بانک ها، شهربازی ها، ایستگاه های مترو و.. اشاره نمود.
اکسس کنترل تعیین می کند که چه کسی در چه زمانی و به چه تعداد به یک وسیله یا یک مکان خاص دسترسی داشته باشد و همین امر ضریب امنیت را به شکل قابل توجهی بالا می برد. علاوه بر این دستگاه هایی که برای کنترل دسترسی به کار می روند می توانند برای ورودی و خروجی انبار ها نیز مورد استفاده قرار گیرند
 
هدف نهایی اکسس کنترل افزایش امنیت، مکان، اموال و اطلاعات است که موجب حفظ سرمایه و افزایش بهره وری می شود.
اما در نمونه های امنیتی عموما از کارت استفاده نمی شود بلکه از موارد پیشرفته تر نظیر اسکن اثر انگشت اسکن قرینه چشم استفاده می شود که مازاد بر دقت بیشتر امینت بیشتری را نیز به همراه دارد که عموما در مکان ها و مراکزی با اطلاعات ویژه استفاده می شود.
در اغلب این سیستم ها می توان در پایان یک دوره لیستی از میزان تردد و استفاده ی افراد از یک مکان خاص را اندازه گیری کرد که از خود سیستم قابلیت رویت یا چاپ را دارد.
 
 جهت مشاهده قیمت و خرید محصولات بالا می توانید با سرچ "اکسس کنترل شکوفا اندیشه " وارد سایت این شرکت شوید.
 
برچسب‌ها: دستگاه اکسس کنترل چیست ؟، اکسس کنترل ,

آَشنایی با ریز جلبک ها

آَشنایی با ریز جلبک ها 

ریز جلبک ها(به انگلیسی: Microalgae)، جلبک های میکروسکوپی هستند که هم در آب شیرین و هم آب دریا یافت می شوند. ریز جلبک ها گونه های تک سلولی هستند که به صورت تکی، زنجیره ای و یا گروهی زندگی می کنند. با توجه به گونه، اندازه ریز جلبک ها از چند میکرومتر تا چند صد میکرومتر متغیر است.

بر خلاف گیاهان، ریز جلبک ها ریشه، ساقه و برگ ندارند. ریز جلبک ها توانایی فتوسنتز دارند و نقش مهمی را در چرخه حیات کره زمین ایفا می کنند، و به طور میانگین نصف اکسیژن موجود در اتمسفر را تولید می کنند. تنوع زیستی ریزجلبک ها بسیار زیاد است.

تعداد گونه های ریزجلبک ها حدود 200000 تا 800000 گونه تخمین زده شده است و تاکنون 50000 کونه از آن ها به طور کامل شناسایی شده اند. بسیاری از این ریزجلبک ها موادی با خواص منحصر به فرد مانند کارتنوئیدها، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب، آنزیم ها، پلیمرها، پپتیدها، توکسین ها و استرول ها تولید می کنند. نمونه هایی از ریزجلبک ها: chlorella Haematococcus Spirulina Dunaliella salina ریز جلبکها در تولید غذای حیوان و انسان، محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی در تولید پلاستیک کاربرد دارند.

هر سلول، مخزنی از روغنهای مختلف، پروتئین، آنتی اکسیدان و ویتامین های گوناگون است. هانس ریت در ادامه افزود: (آنها را در آب دریا کشت می دهیم. بسیاری از محصولات کشاورزی در آب شور دریا رشد نمی کنند. ما می توانیم این شیوه کشت محصول را روی خاک غیر حاصلخیز، مثلا در صحرا و یا در زمینهای نامناسب برای کشاورزی پیاده کنیم). این برنامه از حمایت مالی یک پروژه پژوهش اروپایی برخوردار است. روغن ریزجلبکها برای صنایع غذایی، و پروتئین و آنتی اکسیدان آن برای محصولات غذایی و بهداشتی آرایشی قابل استفاده است. فیلیپ ویلمز، کارشناس اقتصاد همکار این پروژه با اشاره به کاربستهای این موجودات میکروسکوپی می گوید: (این ارگانیسم زیبایی است که به رنگ سبز، قرمز و زرد رشد می کند. شکل ظاهری جالب یکی از کاربردهای آن است. بعلاوه ما روی ارزش تغذیه ای جلبک هم کار کردیم.

محصولی پایدار است و می تواند بالقوه، نوعی شیوه کشاورزی نوین بدون نیاز به زمین حاصلخیز باشد. ) پروژه پژوهشی ریزجلبک از نظر اقتصادی نیز تجربه شده است. یک شرکت اسپانیایی سالانه دو تن ریزجلبک تولید می کند. پژوهشگران پس از آزمایش صدها گونه، بهترین ریزجلبک با بهترین خصوصیات را برگزیده اند. آنها با محاسبات کامپیوتری بسیار دقیق از یک تک سلول، حجم انبوهی از آنها را تولید می کنند.

کارلوس اونامونزاگا، دانشمند دریایی می گوید: (با خنک کردن تیوبها، دما را کنترل می کنیم. پ هاش محیط، نور و اندازه اکسیژن را با دقت تحت نظر داریم. زندگی در این محیط نامناسب ساده نیست، ولی هدف ما تولید و استخراج مواد زنده از این جلبکها است. ) افزایش جمعیت، کمبود منابع غذایی و تقاضای مصرف کنندگان برای دسترسی به مواد غذایی طبیعی و نگرانی آنها از کاربرد مواد شیمیایی مصنوعی به عنوان افزودنی درمواد غذایی سبب شدند تلاش همه جانبه ای برای دسترسی به منابع جدید درتولیدمواد غذایی صورت گیرد دراین راستا. . . افزایش جمعیت، کمبود منابع غذایی و تقاضای مصرف کنندگان برای دسترسی به مواد غذایی طبیعی و نگرانی آنها از کاربرد مواد شیمیایی مصنوعی به عنوان افزودنی درمواد غذایی سبب شدند تلاش همه جانبه ای برای دسترسی به منابع جدید درتولیدمواد غذایی صورت گیرد دراین راستا استفاده از علم بیوتکنولوژی دربکارگیری میکروارگانیسم هایی چون ریز جلبکها درتولید مواد غذایی، صنایع دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی حائز اهمیت است.

 

خرید ریز جلبک

https://algaepersia.ir/product-category/rizjolback/

برچسب‌ها: ریز جلبک,

پوستی صاف و شفاف با ماسک صورت جلبک اسپیرولینا

 ماسک صورت جلبک اسپیرولینا،  از جلبک طبیعی و خالص تهیه شده است. این ماسک تاثیر بسزایی در کوچک کردن منافذ پوست و همچنین لیفتینگ پوست دارد. حاوی ویتامین های بسیاری  می باشد و به دلیل آنتی اکسیدان زیاد از بروز کک و مک و جوش نیز جلوگیری می نماید.علاوه بر این موجب کلاژن سازی و ترمیم پوست می شود وبه دلیل داشتن کلروفیل ضد لک قوی است.

پوستی صاف و شفاف با ماسک صورت جلبک اسپیرولینا

با بالاتر رفتن سن، داشتن استرس فراوان و عوامل متععد دیگر پوست صورت و بدن شروع به چروک شدن می‌کند. برخی از افراد در این مواقع سراغ عمل‌های زیبایی رفته تا چین و چروک صورت خود را از بین ببرند. اما این روش به صورت طبیعی اتفاق نمی‌افتد و عوارضی به همراه دارد. استفاده از ماسک در این شرایط کمک می‌کند تا حد زیادی روند چروک شدن پوست به صورت طبیعی به تعویق بیفتد. در نتیجه پوست شما همواره جوانی خود را حفظ می‌کند. جوان ماندن پوست تاثیر مستقیمی روی روحیه و اعتماد به نفس افراد داشته باشد.

 

ماسک صورت اسپیرولینا با بهره گیری از پودر جلبک خالص دارای خواص بسیاری از جمله موارد زیر می باشد:

 

ویتامینه قوی پوست و مؤثر در جمع شدن منافذ باز پوست

ضد لك و چين و چروك

مقابله با آکنه و جوش های قرمز

كلاژن ساز بسيار قوی

لیفتینگ قوی پوست و درمان پوست شل

خاصیت ضد عفونی و ضد باکتر یایی پوست و کاهش چین و چروک

جوان سازی، لطافت و شاداب سازی پوست

چند نکته اولیه و مهم

هنگام استفاده از ماسک اسپیرولینا به این نکات دقت فرمایید:

پیش از مصرف ماسک یا کرم صورت و دستان خود را به‌خوبی بشویید تا لایه چربی روی پوست مانع از رسیدن مواد ماسک به آن نشود.

عموماً برای این که ماسک‌های انقباضی تأثیر دوچندانی داشته باشند، توصیه می‌شود آن‌ها را بعد از حمام استفاده کنید. گرمای بخار آب باعث می‌شود منافذ پوست باز و تمیزتر شوند و جذب مواد ماسک بیشتر باشد.

افراد نوجوان و جوان، هفته‌ای یک‌بار؛ افراد میان‌سال با پوست خشک، هفته‌ای دوبار؛ افراد میان‌سال باپوست چرب، هفته‌ای سه بار؛ افراد مسن، یک روز در میان استفاده کنند.

ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار دهید و سپس با آب بشویید.

https://medad.io/@jojoo/%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%D8%A7/

برچسب‌ها: ماسک صورت اسپیرولینا,

پرستار بیمار در منزل

 

  • استفاده از خدمات پرستاری در منزل مزیت های بسیاری برای خانواده ها دارد. پرستار بیمار در منزل به خوبی می داند چگونه از بیمار شما مراقبت کند و روند بهبودی و انگیزه بیمار به زندگی و حس خوب را افزایش دهد. شما با استفاده از آموزش ها و تجربیات پرستار بیمار در منزل می توانید این دوران سخت را پشت سر بگذارید. بدون شک مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل فشار مضاعفی را بر خانواده ها اضافه خواد کرد. بنابراین تمامی خانواده هایی که از خدمات پرستار بیمار در منزل استفاده کرده اند رضایت خود را از این انتخاب به ما اعلام کرده اند.
  • مزیت مهم دیگر استفاده از خدمات پرستاری در منزل علاوه بر افزایش آسایش و رفاه خانواده، کاهش هزینه های مراقبت از بیمار به یک هزینه ثابت ماهیانه خواهد بود؛ زیرا بسیاری از خانواده ها برای دریافت خدمات درمانی مانند تزریقات و پانسمان، ماساژ و مراقبت از عضو آسیب دیده و … مکررا باید به مراکز خدمات درمانی مراجعه می کردند. هزینه رفت و آمد و همچنین هزینه ویزیت و درمان باعث شده است تا مشتریان ما استفاده از خدمات پرستار در منزل را بسیار به صرفه و پرفایده بدانند.
  •  پرستاری از بیماران درمنزل این امکان را فراهم می آورد که خانواده ها از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و بیماردر خانه از احساس امنیت و آرامش خاطر بیشتری برخوردار باشد، همچنین خدمات نگهداری منحصراً به بیمار شما در طول شبانه روز ارائه میگردد. 

مرکز پرستاری تک زنگ سلامت افتخار دراد که با انگیزه ارتقاء سطح سلامت عمومی، گامی بزرگ در جهت ارایه خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی بردارد. 

https://takzangesalamat.com/مراقبت-از-بیمار-در-منزل/

برچسب‌ها: پرستار,بیمار,مراقبت,منزل,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 17
بازدید سال گذشته : 201
کل بازدید : 4360